ÖSS 2009

Uzun bir aranın ardından yeniden yazma fırsatı buldum. Umuyorum ki bundan sonra daha sık yazacağım :)

Yorucu bir hazırlıktan sonra her gencin ortak kaderi ÖSS’ye girdim. Son 5 ay modemimi kaldırıp internet bağlantısını kapattım. Malum, evde internet olduğunda e-postalarımı ve rss feedlerimi okumadan duramıyordum :) İyi de oldu, rahat rahat hazırlanma fırsatı buldum.

Artık Pardus ve Özgür Yazılım ile daha çok ilgilenebileceğim. En çok buna seviniyorum :)

Türkiye’de Dil puanıyla 858. olmakla beraber Bilgi Üniversitesi’nin İngilizce Öğretmenliği bölümüne burslu olarak yerleştim. Artık ~4 senemi burada geçireceğim. Bununla beraber Computer Science bölüm başkanı olan Chris Stephenson ile tanışmayı dört gözle bekliyorum. Kendisinin 17 yaşında IBM’de çalıştığı rivayet ediliyor.

Her ne kadar bölüm olarak alakasız bir yerde okusam da, computer science derslerine zamanım oldukç girmeyi ve hocalarından mümkün olduğunca fazla yardım almayı planlıyorum. Bu yüzden Bilgi Üniversitesi çok iyi bir tercih oldu. Derslere girme konusunda herhangi bir sıkıntı mevcut değil :)

Şimdilik bu kadar efem. Umarım ÖSS’ye giren herkesin sonucu benim gibi sevindirici olur. Kendinize iyi bakın.

21 thoughts on “ÖSS 2009

  1. Teşekkürler herkese :)

    @Necmettin: Pek öğretmen olmayı düşünmüyorum şimdi aslında, bakalım 5 sene sonra hayat ne çıkarack karşıma. Kendimi sınıfta ders anlatırken düşünemiyorum açıkcası :))

  2. Tebrikler Eren. Ben de bu sene ÖSS’ye girdim. Süleyman Demirel Üni. Bilg. Müh oldu : ) Bi’ ara bende senin gibi düşünüp acaba Bilgi Matematik yazsam mı, Matematiğin minimum dersine girerim max. zamanımı CE’de geçiririm diye düşündüm ama Bilgi Matematik biraz kasıcı olduğunu duyduğum için vazgeçtim. Umarım herşey istediğin gibi olur : ) başarılar.

    • Teşekkürler. Bilgi’nin yurtdışı olanakları çok iyi diye söyleniyor. Matematik bölümünün bir şekilde altından kalkabilirdin bence. Sosyal olanakları iyi olan üniversiteler insana daha çok şey katıyor ama bu tercihin de iyi olmuş bana sorarsan :)

  3. Merhaba,

    Eren tebrik ederim. Özellikle İstanbul olması çok iyi olmuş. Seni artık daha sık görebileceğiz. Bilgisayar programcısı olmak için bölüm çok önemli değil. Senin her türlü zorluğun altından kalkacağına tüm kalbimizle inanıyoruz.

    Haydi hayırlı olsun.

    • Teşekkürler. Evet dolapdere’ye gece polisler bile girmiyormuş :P O yüzden 20 dakika arayla kalkan servislere binip taksim-okul-ev üçgeni arasında gidip geleceğim sanırım :))

  4. Tebrikler Eren. Bu sene ben de senin gibi Öss’ye girdim ve senin gibi Bilgi’yi burslu kazandım. Benim bölüm CS.
    Tanışmıyoruz ama orda tanışırız herhalde. (:

    • Sana da tebrikler. Gerek öğretim görevlileri olsun, gerekse sunduğu imkanlar olsun Bilgi’nin Computer Science’ı gerçekten güzel :) Kampüste karşılaşırsak neden olmasın, zaten Computer Science bölümü ile baya yakın olacağım gibi :)

  5. Merhaba Eren,

    OSS’deki basarindan dolayi tebrik ederim, senin adina cok sevindim.
    Bilgisayar/yazilim konusunda da cok iyi isler basaracagindan eminim

  6. Selam, ben siteni seval ünverin sitesinden buldum, bende Atılım Üniversitesi Bilgisayar Müh. mezunum, seni ÖSS deki başarından dolayı tebrik ederim. Hayatta Başarılar

Bir Cevap Yazın

