Yolculuk, Toplantı, Eve Dönüş

Huh, cumartesi akşamı 7’de yola çıkmamla birlikte 13 saat sürecek yolculuğa başlamış bulundum. (reklam yapmak istiyorum) Ulusoy ile Neoplan modeli otobüs ile gayet rahat yolculuk ettim, herkese tavsiye ederim. Geniş koltuklar, başınızın arkasında yastık, her koltukta kişiye özel 6 kanallı radyo, müşteriye insan gibi davranan personel. Aksaray’da mola verdiğimizde lapa lapa kar yağıyordu, bir kar görmemiş akdeniz insanı olarak manzara karşısında hayran kaldım :) Sonrasında Ankara -> Sakarya derken Kocaeli terminalinde indim, neyse ki şansım varmış Ertuğrul Erata ile dönüş biletimi alırken karşılaştık. Gebze dolmuşu ile servisin olduğu yere gidip doğruca Tüsside ‘ye yol aldık. Konuştuk, tanıştık, tartıştık.. Dönüşüm ise aynı gün olduğu için baya yorucu oldu. Ayrıca bir neoplan’a binemediğim için çok üzüldüm…

Resimler için; http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/gelistirici_toplantisi/

Bir Cevap Yazın

